BJ-10-DJ gestolen!

• André Pieterse

Het gaat om een Landrover 109 Ambulance

Bouwjr. 1975

Kenteken BJ-10-DJ

Kleur: Desertbrown. Wit dak.

Chassis nummer: 25424263D

Zelfmade bullbar (zwart) Met antenne Spiegels (L+R) op RVS steunen. Vooraandrijving beschadigde stofkap. Extra brede banden (maat onbekend). Diverse schadepunten aan alu plaatwerk. Stalen grille.

Interieur: Kampeeruitvoering met: Inklapbare tafel, leren kussens, Tot bed te formeren, 2 pit gasstel met gootsteen + waterpompje, Pioneer radio-cdspeler voorin, 4x speaker (Philips) voor- en achterin, Plus extra houten opbergkastje achteraan.

André Pieterse

Rotterdam

06-13524204

• johan

Echt @!#$ voor je.

Succes

• phil

Zie onderstaand bericht dat ik aleens eerder zag!!

109 ambulance vermist ? - Aad

Op de parkeerplaats bij metrostation Poortugaal staat al geruime tijd (ca een maand) een 109 ambulance met een lekke achterband. Het kenteken is BJ-10-DJ. Iemand toevallig een ambulance kwijt ??

Datum: 25-07-02 23:44

• Berry Weijers

Zojuist met André de eigenaar gesproken en dit is inderdaad dezelfde Land Rover.

Helaas was de wagen 25/07 nog in zijn bezit en is hij sinds een week gestolen.

Blijven zoeken dus!

Groeten,

Berry Weijers

beheerder

• Andre Pieterse

guys, bedankt voor zover!

Voor degenen die het bericht op het prikbord zien en nog willen reageren: De Laro op metrostation Poortugaal is inderdaad van mij maar was toen nog in mijn bezit. Door tijdgebrek kon ik de band niet direct repareren en moest ik de ambu even laten staan. Ik had er toen dagelijks zicht op. (heb er tijdelijk in geslapen!)

Ik heb wat extra gegevens: Buurtbewoners in Rotterdam hebben donderdag 5 september om 11.00u. de ambu nog zien staan. Ik zelf miste hem zelf om 14.30u. diezelfde dag! Wat erg onwaarschijnlijk lijkt, kan dan toch waar zijn! Hij is dan op klaarlichte dag ontvreemd! Twee anderen zeggen hem vrijdags en zondags rond 16.30u. te hebben zien rijden over de Dordtselaan! (kan zijn)

De laro stond zonder accu! Ze moeten er welhaast een meegenomen hebben. Dan moet hij ook nog weggetrokken zijn (gezien gewicht en draaicirkel, kan niet in een draai) er was schade aan twee andere auto's. De ambu zou dus ook beschadigd moeten zijn aan de bullbar (Rechtsvoor) en aan de rechterachterkant!

Allemaal bedankt voor het meekijken!! Hopelijk levert het iets op!!

Groetjes, Andre

• dirk

andere heb je een foto van die wagen en zo ja kan je die even mailen er zijn mij een paar deuren aan geboden met rvs spiegels en beugels groetjes dirk

• armando jansen

ik zag een dag geleden nog een series 109 met het nummerbord BJ-10-DJ rijden rond de buurt van purmerend.als u een foto zou hebben (stuur die dan ff op naar me email) kan ik duidelijk maken of het ook echt de landrover is waarvan ik dacht dat het hem was bijvoorbaat dank & veel geluk met zoeken

groeten armando dirk schreef:

• andre Pieterse

Armando,

bedankt voor je mail.

Ik heb helaas niet de mogelijkheid om foto's in te scannen. Misschien kan je mij op mijn mobiel bellen (06-13524204)? dan kan ik de foto's wellicht opsturen.

Alvast bedankt, Andre

• andre Pieterse

Nog wat: Het gaat om een lichtbruine ambulance. Een voorbeeldfoto (in legergroen) staat op de page van Ron Bolleboom. (verkoop) Misschien dat je daar wat aan hebt?

Ik hoop op een reactie!! Andre

• dirk

is die al gevonde en komt die uit capelle groetjes dirk