Gezocht accesoires defender 110

• Marco

Hallo,

Na aankoop van een defender 110 uit '97 zoek ik nog het volgende;

Snorkel

Roofrack

Diff guard achteras

Lamp beschermings roosters voor en achter

Stuurstang beschermingsplaat

Extra brandstof- en watertanks

Etc, etc.

Heb je iets liggen of weet je ergens iets te liggen laat het even weten.

Marco

• marc

Voor de meeste assecoires kan je natuurlijk terecht bij de diverse Nederlandse bedrijven. Wil je nieuw direct uit Emgeland laten komen, dan is service Tune een redelijk goed en goedkoop bedrijf (www.servicetune.co.uk).

Vooraf een opgave vragen van de totale kosten plus verzendkosten naar Nederland vinden ze geen probleem en geven over het algemeen binnen een paar dagen antwoord, zelf ophalen kan natuurlijk ook de moeite waard zijn.

Extra tanks worden ondermeer geleverd door Dearr expeditionsservice uit Munchen (www.daerr.de).

Ik zou alleen eerst in Nederland eens informeren wat alles kost en daarna over de grens kijken hoe je met de verzendkosten uitkomt.

• Marco

Het mag ook gebruikt spul zijn hoor.

Marco.

• kj

van een 110 uit 1999/2000 en nu nog gemonteerd, verkoop wegens niet gebruik en ooit aangekocht in een opwelling en plannen voor expeditie die nooit gemaakt is.

ik heb een heavy duty roofrack met ladder en hardhouten loopplanken bovenop, er zit ook een montageplaat voor je CB antenne aan.

Een bull A bar met lierbumper en Superwinch X9

Snorkel, geen zelfgemaakte !! maar echte

Zijdorpels vestevigd voor High Lift krik

indien je beschikt over een ruil van jouw 110 diff v+a dan wil ik ook mn ARB airlockers wel verkopen (incl compressor extra luchtslang en manometer + luchtpistool)

stuur maar mailtje en doe goed bod of kom langs 40 min van antwerpen

Ciao