Te koop: Warn XD9000i lier + bumper

• Andre Blum

Te koop: Warn XD9000i lier + Terrain Master lierbumper voor Land Rover Discovery. Lier is 9000 lbs single line, dus lekker overpowered voor elke land rover (specs zie http://www.warn.com). Alles compleet en goed werkend, ongeveer 1 jaar oud. Nieuwprijs samen ongeveer NLG 4800, nu te koop voor EUR 1200 (vaste maar erg schappelijke prijs). Gaat weg i.v.m. aanstaande verkoop discovery en aanschaf unimog, waarop ik liever een PTO lier zou gebruiken. Af te halen in Udenhout bij Tilburg of op mijn werk, regio Utrecht.

• Theo

Hoi Andre,

Ik heb ook een discovery 300 Tdi, van 1995. Past de lierbumper daar op???

Wat voor model is het, ik zoek een die niet te ver uitsteekt en die erg stevig is. Heb slechte ervaring met andere lierbumpers (trekken krom bij het echte werk).

Kun je een fototje op E-mail versturen naar thhblro@hotmail.com ?

Groeten Theo

• RICHARD

Andre heb je een prijs idee voor de lier + bumper.

En in welke plaats woon je I.V.M reistijd.

Ik woon in zaanstad en heb deze week vakantie.

Ik zoek al een tijdje een lier dus ik zou van de week

eventuweel kunnen komen kijken.

De bumper is toch voor disco 1.

groetjes Richard.

• Theo

Bedankt voor de foto, ik denk dat hij er inderdaad korter op zit dan de bumper die ik nu heb. alleen jammer dat er geen buizen verder aan zitten voor bullbar bescherming. Ik denk er nog even over. de prijs is zeker goed!

Ik heb echter al een complete bumper met lier, alleen zoals gezegt, niet stevig genoeg.

Ik heb hem bij TJM weg, echter die van mij is niet sterk genoeg voor een 4750 kg lier.

Het model van mij beschermt wel de koplampen en motorkap.

Heel erg bedankt voor de moeite van de foto.

Ik denk dat richard er ook belang bij heeft, ik wacht nog even, als je hem kwijt kunt, succes.

groeten Theo