weet iemand of ik in mijn 1987 defender 90 ex britisch army
gewoon een tdi motor kan leggen of zijn er allerlei aanpassingen
nodig zoals bv andere motorsteunen ed ?
200 tdi past er zo in, je moet je oude motor steunen over zetten (bij disco blok)
probleem doet zich voor met je uitlaat. maar schijnt makkelijk teverhelpen.
sommige verdraaien de turbo.
Je kunt het blok ook naar voren zetten met een langere koppelings tunnel, maar dat geeft inderdaad problemen met motorsteunen, te korte bedradings boom, Radiator die te hoog zit, verwarmingbuisjes die je mooet verlengen.
koppelingcilinder verhuist naar de andere kant.
300 tdi word een nog moeilijker verhaal, want dan moet je ook de versnellingsbak mee nemen.
dus of direct aan de bak hangen of gewoon je oude motor handhaven, vervangen.
groetjes Anton
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?