LR 110 Domeinen

• Toine den Boks

Vandaag op kijkdag in Soesterberg geweest.

Wil bod uitbrengen op LR 110 Diesel uit 86. Optisch goede staat. Echter geen sleutels, kenteken e.d.

Wat moet ik/ kan ik doen om deze te bemachtigen behalve bieden.

Wie kan mij informatie verschaffen over sleutels, het verkrijgen van een kenteken en RDW-keuring en welke kosten dit met zich meebrengt.

En las laatste wat is een redelijk bod voor zo'n Land Rover

• Frank

Sleutels krijg je als het goed is bij de koop van de LR110 en wat betreft die Landrovers 110 uit de defensie magazijnen, ik zou mijn handen er niet aan branden, zeker als je geen ervaring hebt in Landrover. Heb je dat wel dan is het een aardige optie. Let wel deze 110 zijn tot op de laatse dag gebruikt en zo als ze erbij stonden echt misbruikt, dit is een ander verhaal met de 109 serie 3. Tel voor het geheel RDW klaar maken en APK nog een 500 euro d'r bij op. En het bod moet al hoger zijn dan +/- 5000 euro. Aan het chassis zal niets mankeren maar de rest blijft ?????????????????/

Veel geluk ermee

• Frank Geerts

Zelf heb ik een 109 serie III van de Domeinen. Ook deze wagen kwam uit het magazijn. De kunst is om door de uiterlijke slechte staat heen te kijken. De mijne was ruim vvozien van mos en andere duistere vegetarische zaken. Wat er onde zit is keihard, en mechanisc goed onderhouden. Ik heb hem nu bijna 4 jaar en geen noemenswaardige problemen gehad.

De kavels van juni deden voor een 88 en 109 ongeveer tussen de 2600 en 2200.

Vorige keer ook de 110 gezien op S.Berg. Uiterlijk behoorlijk slecht en een aantal met schade. Daarnaast moet je ook nog een autoambulance hebben om hem van het terrein af te halen. Veel 110's waren uitgerust met een Webasto standverwarming wat in de wintwr wel prettig is voor een soofttop. In juni deden de 110 ongeveer 4600,-

v.g

Frank Geerts