aanhanger achter Lightweight ?

• geert

Beste mensen,

Bedankt voor jullie reacties op mijn eerdere vraag over personen vervoer met een Lightweight. Inmiddels heb ik de Lightweight gekocht, op het kenteken staat Personen auto, dik in orde dus wat betreft het meenemen van passagiers.

-Wel heb ik een paar vragen: op het kenteken staat bij: Maximum te trekken massa indien aanhangwagen bij zowel Ongeremd als Geremd een liggend streepje. Wat betekent dit, er zit een Nato koppeling op, mag er volgens kenteken geen aanhanger achter en als dat niet mag wat moet ik doen om wel een aanhanger te mogen trekken, liefst met kogel koppeling.

-Bij het losnemen van de accuaansluiting merkte ik dat er nog stroom liep terwijl alle verbruikers afgeschakeld waren, pas omdraaien van de massasleutel verbrak de stroom, is dit normaal, en zoja wat verbruikt dan die stroom?

Met vriendelijke groet, Geert.

• andre

zoals ik weet is er altijd stroomverbruik bij ingeschakelde hoofdschakelaar. Waarom ? , ben je er al achter hoe het zit met de aanhanger, want dat is ook een vraag van mij. ik heb namelijk hetzelfde maar wil graag in de toekomst de nato koppeling gebruiken