Landrover Kopen

• Laurens

Ik wil een Landrover kopen (2e hands) en weet eigenlijk niet waar ik moet gaan kijken. Ik zoek een ‘oudje’ die tussen de 4500 en 5500 euro zou moeten kosten, met dieselmoter. Verder wil ik een ‘lang’ model. Wie weet waar ik het beste heen kan gaan en wie heeft andere goede adviezen waar op te letten bij aankoop van een landrover ?

• Ryan

In de “shop” van Land Rover Club Holland (www.lrch.nl ) vindt je een boekje met een uitgebreide beschrijving met tips en punten om op te letten.

Of een LR eigenaar/kenner uit je buurt vragen mee te gaan wanneer je een exemplaat op het oog hebt…

Succes,

Ryan

• Ray

Hoi Laurens,

Ik weet niet wat je precies zoekt, maar kijk eens op de site van“ron.bolleboom”.

Hij heeft een hoop prima spul te koop tegen normale prijzen.

Ray

• Aad

Wat Ray schrijft kan ik beamen, ik heb er al 3 gekocht en altijd waar voor je geld.

Binnenkort staat mijn 109 ook te koop bij Ron.

Prima ding, heeft nog nooit stil gestaan.

Als je interesse hebt hoor ik het wel.

Het is een serie 109 serie 3 diesel (ook bij Ron vandaan)

Prijs € 7000

• eelco

hoi laurens

ik heb een laro te koop serie III 109 met de volgende specificaties: 109 serie III . Diesel, 24 Volt, uit 1980, grijs kenteken, Hardtop, maar pickup op kenteken, gereviseerde motor, diverse onderdelen van het koppelingssysteem vervangen of gereviseerd. Wielcylinders op vooras vervangen, net grote beurt gehad, hard chassis, uitstekende auto. vraagprijs 5000 euro