wolf velgen offset??

• Theo

Wie kan mij de exacte informatie geven die op wolf velgen staat, metname de offset, en passen ze ook met 245/75-R16 mud onder een disco??

• Adriaan Schmal

Beste Theo,

Ik heb Wolf velgen onder mijn Discovery met 235/85 banden. Wat bedoel je met offset. Misschien kan ik je helpen. Je kunt mij mailen voor mijn telefoonnummer.

Adriaan Schmal

• Theo

Hoi Adriaan,

Ik heb ook een discovery 300 Tdi 1995. Ik ga naar Wales 4x4 rijden op voormalig camel selectie terrein. Hiervoor wil ik een paar Mud terrain monteren.

Met Offset bedoel ik hoe ver het hart van de velg uit het midden zit, normaal staat dat op de velg zelf. Met een andere offset komt de band meer of minder ver onder de auto of juist en niet zo ver onder.

Je kunt dit ook doen door spoor verbreders, maar ook dus met een ander type velg.

oude landrover 109'' velgen en 88'' hebben 33 mm en 28 mm offset, dus de flens waar de wielmoeren zitten zit 33 of 28 mm uit het midden van de band.

Ik wil nu graag weten wat er voor aanduidingen er op wolf velgen staat, en ook hoe jij dat hebt gedaan met die 235/85-16 wielen.

Ik heb er een keer 7.50 x 16 (bijna de zelfde maat) onder gehad, maar bie komt tegen de wielkast met in veren.

Heb je misschien een stuk van de achter wielkast gesneden, en heb je hem verhoogt? en met welke veren?

Ik ben benieuwd, ik wil hem ook wel een stukje omhoog hebben, maar niet te veel, 4 a 5 cm meer niet.

Groeten Theo

tel:06 212 313 49

woonplaats Uithuizen (groningen)

Adriaan Schmal schreef:

>

> Beste Theo,

>

> Ik heb Wolf velgen onder mijn Discovery met 235/85 banden.

> Wat bedoel je met offset. Misschien kan ik je helpen. Je kunt

> mij mailen voor mijn telefoonnummer.

>

> Adriaan Schmal