Hoi Aart, bedankt voor je mailtje. Ik heb je naar jouw e-mailadres gemaild, maar dat mislukte, ongeldig emailadres?
Hierbij datzelfde mailtje:
Ik heb inmiddels al een wagen gekocht, geen landrover maar een landcruiser. Ik heb begrepen dat daar iha minder aan te sleutelen valt, en dat ze wat betrouwbaarder zijn dan landrovers. en ik heb naar ik hoop een prima koop: 4500 euro voor een custom vx td 4.0! Weliswaar uit juli 188, maar toch, slechts 2.2 ton erop. Die radiowagen waar jullie mee reden was w.s. niet nieuwer, en ook ik ken inderdaad van die situaties waarbij wat wnkbrauwfronsend en gniffelend naar mij werd gekeken, maar ik ook precies daar kwam op mijn manier waar ik wilde komen.
Nu nog de wagen klaar maken, cursus sleutelendoen als ik die kan vinden, w.s. een cursus terreinwagen rijden (of lijkt jou dat overbodig?). begreep ik nu dagoed dat je die zandplaten voor een bed gebruikte? Ik weet niet eens wat zandplaten zijn. En hoe lang zijn jullie toen gegaan, en waar? Met de autoverzekering vind ik het ook een hele klus, ik heb het bij de anwb verzekerd voor een jaar (750 euro voor alleen w.a.!) maar over een half jaar ga ik al weg en ze zeiden dat ie niet in afrika verzekerd zou zijn, klopt dat?! Dan hoef ik na een half jaar ook geen verzekering meer, als ie toch niet geldig is . maar daar doen ze ook weer moeilijk over, omdat ze zeggen dat ik de auto voor min. 1 jaar moet verzekeren vorrdat ik het stop kan zetten…hoe deden jullie dat?
Verder wil ik op de auto een alarm zetten denk ik, hadden jullie dat? Nou, veel vragen, misschien dan ook anderen die dit lezen wat hierover weten??
ik hoop dat dit berichtje je nu bereikt, en nogmaals bedankt voor de info en sstimulatie..
groet,
Igorrrrrrrrrrrr
p.s. en reserveonderdelen, hadden jullie er veel van meegenomen op reis?aart schreef:
>
> beste igorrrrrr
> je kunt ook op zoek gaan naar een engelse radiowagen die zijn
> hardtop en veel zijn gewoon links gestuurd.wij hebben onze
> wagen voor een paar honderd (toen nog guldens expeditieklaar
> gemaakt. veel mee dan een ander kleurtje (omdat legergroen
> niet zo goed valt aan grenzen en juist heel goed bij
> bandieten en opstandelingen) en voor de rest wat jerrycans
> voor water en diesel en zandplaten van de dump met wat houten
> platen een bed gemaakt waar we onze spullen kwijt konden en
> rijden maar. iedereen die we tegenkwamen moest wel een beetje
> grinnikken als ze onze landloper zagen maar we kwamen op de
> zelfde plaatsen als zij en vaak met minder problemen als
> anderen. je moet allen niet met zo'n wagen te ver alleen de
> woestijn indwalen en een beetje op de routes blijven zodat er
> altijd iemand langskomt om je te helpen want dat gebeurd zeker.