HEEEEEEEEEEELP wat moet ik doen!

• Marc

Ja het gaat er van komen ook ik ben besmet met het Laro virus (positief natuurlijk)

Maar nu de vele vragen die leke 1e laro koper heeft.

Een LW of een 88 of toch maar een 109 bouwjaar voor de jaren 80 of na de jaren 80.

Wat is een schappelijke prijs voor een laro rond de ?3000 of rond de ?6000 en wat koop je dan een rijdende laro of een pech laro

Ik begreep van iemand anders op het prikbord dat een diesel veel herrie maakt en een benzine rustiger is en 13 PK meer heeft.

Lekt een hardtop minder dan een softtop wat rijd lekkerder enz.

Ik iemand me helpen en misschien wat goede tips geven bij wie ik een laro moet kopen zo een die niet na een 1/2 jaar stil staat.

Graag een of liever meerdere reacties.

groeten van een laro gek.

• Frank Korver

Kijk eens rustig op het prikbord en zoek eens op wat onderwerpen, je komt dan hoogstwaarschijnlijk allerlei weetjes tegen waarvan je zegt oja en oh zit dat zo.

Mijn ervaring is dat er zat opstaat, en koop eens een engels Landrover blas en lees dat eens op je gemak door. Ik ben ook besmet met het virus en koop me helemaal gek aan bladen en lees deze wel helemaal van voor naar achter van links naar rechts. Ik heb wel al een keuze gemaakt, nou ja niet helemaal waar dus twijfel nog tussen 90 en 110. Een oude Landrover komt er van zelf wel, maar ik moet een beetje jonge hebben voor mijn woon werkverkeer.

• bryan

aan frank

Misschien is mijn 110 iets voor jou???

zie expeditie klaar en te koop, ook op deze pagina

bryan

• Igor Dudevszky

ja, het zou mijn advertentie kunnen zijn. waar ga je het voor gebruiken, voor een reis of voor je werk in nl.?

groet,

igor