Welkom op het nieuwe Landrover.startpagina.nl forum

• Tom

Ik ben er!~

• DELETION_USER avatar

Wat een gedoe voor een digibeet maar met wat hulp van Berry kan ik hier ook weer prikken!

Groeten neef Henk

• DELETION_USER avatar

Neef Henk

Wat een gedoe voor een digibeet maar met wat hulp van Berry kan ik hier ook weer prikken!

Groeten neef Henk

Nu nog even een fototje plaatsen

• DELETION_USER avatar

is er trouwens een manier om te zien waar de nieuwe berichten staan in een draadje? op de groene pagina's stond er dan zo'n leuk rood ‘nieuw’ bij…

• DELETION_USER avatar

Uhh …kan er ipv het nogal triviale "default avatar" niet een echte default ingevuld worden, bijv. een (groen) prik-ovaaltje ?

Wel graag klein … want er moet nogal wat gescrolled worden …

• DELETION_USER avatar

Nou ja,

Veel te veel veel restwit & stoppers - om het maar in krantentaal te zeggen

& gebruikersnamen mogen alleen maar uit (hoofd-)letters & cijfers bestaan?

kHeb nu ook een avatar, maar in eerste instantie was mijn nickname al in gebruik - hoezo, kwist niet eens dat ik er een had.

nu de emoticons nog… & bovendien wil ik het graag kunnen bekijken voordat ik het verstuur

Toevoeging:

Haha, zo had ik de avatar niet ingediend - de beperkingen aan het formaat waren ook in dit geval niet vermeld.

Begrijp me goed, dit ligt allemaal niet aan Berry! Die krijgt het ook gewoon voor zijn kiezen.

Post is bewerkt op sep 4, 2014, 10:05 p.m. door Jessica&Peter

• DELETION_USER avatar

En smiley's werken dus niet

half werkzaam op ipad/iphone

-2

• DELETION_USER avatar

Sterker nog… Kan niet in m'n account via IOS…..

• DELETION_USER avatar

Bladwijzer werkt ook niet… Zelfde naam?? Héb nu al twijfels… Maar Ben LR's gewend… Dus nog even doorbijten [smiley /forum/static/pybb/emoticons/grote-lach.gif]

• DELETION_USER avatar

we gaan het ervaren …

Groet, Pieter