Welk gereedschap heb ik nodig?

• Victor Rutten

Ik heb vorige week een Land Rover 109 ambulance gekocht waarmee ik wil gaan reizen door Europa.

Welk gereedschap kan ik het beste aanschaffen/meenemen?

Metrisch of Engelse maten etc.

Groeten, Victor

• Frank

Tja dat is heel moeilijk, er is namelijk na een bepaalde datum Metrisch ingevoerd. Je kan dus van alles gaan kopen maar beter is het om te gaan kijken wat er eigenlijk op de Landrover aanwezig is, zelf denk ik Engels. Er zijn ook een aantal dingen die je gewoon niet kan kopen in de winkel, dus houdt daar wel rekening mee. Veel plezier in Europa.

• henk kruims

Victor,

ik zou engels kopen.

Overigens kun je in Arnhem terecht voor METRINCH gereedschap Dit pas zowel op engelse als metrische maten.

zie www.imparts.nl

groet,

henk kruims

• Jan Dirk

Kijk eens onder: Gereedschap / Kim / d.d. 13-04-02.

Daar heb ik een aardige opsomming gegeven.

Met vriendelijke groet,

Jan Dirk

• Dimitry

Ik heb bij de Brezan een dopsleutelset gekocht van het merk Facomdeze hebben geen hoeken aan de binnenkant van de dop maar deze hoeken zijn rond ingeslepen,dit is gedaan omdat de krachten beter verdeelt worden over de hele dop.

Mijn ervaring is dat deze heel goed passen op de engelse bouten in mijn Laro.

Succes en een goede reis.

• Berry Weijers

Jan Dirk schreef:

>

> Kijk eens onder: Gereedschap / Kim / d.d. 13-04-02.

Binnen het Land Rover prikbord kan vrij simpel gezocht worden. Druk bovenaan het prikbord op zoeken en tik een zoekwoord in. Stel het aantal dagen in op Alles en je krijgt alle berichten te zien die over gereedschap gaan.

Succes,

Berry Weijers

beheerder