Motta 24-05-2002 14:42 Aan zo'n blik heb je toch niet veel aan op de Nederlandse wegenEigenlijk betaal je voor iets dat je niet eens (optimaal) benut.Weggegooid geld dus.. Rapporteren
Menno 24-05-2002 14:53 Als je er zo over denkt, denk ik niet dat je er ooit één aanschaft. Dus waar maak je je druk over.Motta schreef:> > Aan zo'n blik heb je toch niet veel aan op de Nederlandse wegen> > Eigenlijk betaal je voor iets dat je niet eens (optimaal)> benut.> > Weggegooid geld dus.. Rapporteren
Motta 24-05-2002 15:02 Ik ben van plan om eentje te exporteren naar een plaats waar de Defender echt tot z'n recht komt… en niet zomaar voor de grap door modder rijden. Rapporteren
Caroline 24-05-2002 18:46 Motta schreef:> > Ik ben van plan om eentje te exporteren naar een plaats waar> de Defender echt tot z'n recht komt… en niet zomaar voor de> grap door modder rijden.Drenthe?Doei,Caroline Rapporteren
Ben 24-05-2002 21:18 Wil je alsjeblieft niet meer van dit soort uitspraken doen op een prikbord voor Land Rover fanaten! Rapporteren