Tips gevraagd voor aanschaf 88 serie III

  • Berry Weijers

    Zoek de 10 verschillen ;-)

    Land Rover 88 Serie III Lightweight

    Land Rover 88 Serie III

    De Lightweight is een echte Land Rover en door zijn lage gewicht een echte berggeit in het terrein. Onderdelen zijn net als andere LR's goed verkrijgbaar.

    Groeten,

    Berry Weijers

    beheerder

  • janko

    hoi heb een 88 tekoop ligt wel in onderdelen maakt het opknappen makkelijker ben ik namelijk al aan begonnen al het laswerk aan het chassis is klaar nieuwe achterkant en drager voor het schutbord zitten ook veel nieuwe delen bij.

    alleen als je er mee terrein wilt rijden zul je er een andere vooras en een verdeelbak onder moeten zetten het is nammelijk een 4x2

    de prijs valt wel mee 1500,- euro en hij is bouwjaar 1975.

    en heeft nog geen keneteken

  • Jan Dirk

    Sorry, maar de huidige eigenaar wil hem (nog) niet verkopen. Ik hou voor jullie in de gaten of hij binnenkort nog van mening verandert.

  • Roald

    Hoezo, geen echte landrover om te zien. Hij is gemaakt in Solihull, ontworpen in Solihull, is intern vrijwel identiek aan een civiele SeriesIII, veert als een civiele SeriesIII, rijdt als een civiele SeriesIII, zuipt als een civiele SeriesIII en draagt het Land Rover embleem. Hij is alleen nog net iets terreinvaardiger. Puurder kan bijna niet, volgens mij.

    Roald