Gezocht: handleiding TD5

  • Louis

    Ik zoek een gebruikers-handleiding van de TD5 in het nederlands,of misschien kan ik e.v.t. copieren.

  • Tjeerd

    Voor welk model van Land Rover zoek je?

    Of puur alleen van de motor zelf?

    nu weet ik dat er van de ecu 2 verschillende types zijn, disco en defender…

    Greetz Tjeerd

  • Louis

    Hoi,wat ik zoek is het instructie boekje (handleiding) of ookwel ownersmanual van de discovery serie 2.Ik heb een uit Duitsland geimporteerde Discovery TD5 uiteraard met een duitse handleiding en daar begrijp ik niet echt veel van,dus zoek ik eden Nederlandse e.v.t. om te copieren ofzo,het is zuiver bedoeld om precies te weten waar alle bedieningsknoppen e.d. voor zijn en hoe precies de climat-contr. werkt.Bedankt voor je reactie. groeten Louis.

  • Erik

    Beste Louis,

    Ga eens zien op volgende link.

    http://users.skynet.be/sn/

    Je vind daar op PDF-formaat een volledige manual voor de defender vanaf 1995. MEt inbegrip van de airco. Het is zo te downloaden. Het is in het Engels mmar dat mag voor een Nederlander toch gen probleem zijn.

    Succes,

    Erik - Belgie

  • Louis

    Hoi, Erik bedankt voor je reactie.Ik heb de site bezocht maar niets gevonden betreffende het instruktie boekje voor de Discovery serie 2 TD5 .Het gaat mij echt om de bedienings-handleiding.Groeten Louis.

  • Erik

    Sorry Louis,

    Je hebt glijk. Ik ging ervan uit dat je de handleiding van een defender zocht.

    Succes nog.

    Erik

  • hans rietveld

    je mag em van mij wel kopieeren, ik heb er net 120 gulden voor betaald, graag je bijdrage voorstel! HansLouis schreef:

    >

    > Ik zoek een gebruikers-handleiding van de TD5 in het

    > nederlands,of misschien kan ik e.v.t. copieren.

  • Louis

    Bedankt voor je reactie,uiteraard wil ik bijdragen in de kosten,al geloof ik best dat het aardig wat copieer werk is.Ik heb geen idee hoe veel je als bijdrage verwacht,wat had je zelf gedacht ? Groeten,Louis ( Rotterdam ).