grijs kenteken 3 pers.

  • venema

    Ik ben op zoek naar een LR 88 lightweight, maar op grijs kenteken mogen hier maar 2 personen voorin.

    Maar onze zoontje van 3 jaar moet ook mee!!

    Wie heeft een oplossing voor ons !, en een LR te koop.

  • Theo kaufmann

    Ron bolleboom in Berkel en Rodenrijs koopt lightweights in en heeft er verschillende staan.

    Ombouwen naar 3 zits is ook geen probleem de accu's verhuizen naar de kistenachter in er is dan ruimte voor een normale zitrij(dit is wel er krap hoor

  • Berry Weijers

    Zelf heb ik ook een Lightweight. Deze komt uit het Engelse Rijnleger en is links gestuurd. De accu zit bij de benzine uitvoering standaard onder de motorkap. Hierdoor heb je voorin een 3e zit erbij.

    Misschien is het een oplossing om een kinderzitje te monteren op de accubak? Weel wel heel zeker dat dit oerdegelijk vast zit. Je moest eens weten wat er allemaal los kan komen bij een aanrijding.

    Groeten,

    Berry Weijers

    beheerder

  • claessen

    hoi,

    Allereerst dien ik mij te verontschuldigen dat ik reageer, daar ik NIET in het bezit ben van een Landrover, maar van een Volkwagen Taro. Een Toyota Hi-lux 2.5 diesel dus. Ik ben al een beetje besmet met het zogenaamde Landrovervirus maar kan er tot op heden nog goed mee omdaan. Mede doordat mijn vriendin mij hier, op een soms wat onmenselijke manier, vanaf weet te houden. Ik heb zelf voor de VW gekozen omdat ik al jaren Toyota rijd en dus voor betrouwbaarheid gekozen heb. Wat niet wil zeggen dat een Laro niet betrouwbaar is. Maar laat ik niet afdwalen. Mijn vraag is, kan elke auto omgebouwd worden naar 3 zitplaatsen?

    Groetjes Roge

  • rob

    Roge ,

    Ik denk dat dit niet mag je zit met je type goedkeuring je kan ook even bellen met de rdw

    Suc6