Weer 3 maanden stilstaan!

  • Safari Hans

    Vandaag de eerste dag van 3 maanden stilstaan om de 110 uit 1985 in de overgangsregeling te houden.

    Wanneer houdt die onzin nu eindelijk op?

     

  • GatheR RoveR

    Alan-T

    die weet ik !

    1 maart ^^D 

    Wat heb je nu gewonnen???

    Slowly,slowly no need to rush as I am in front of you

  • piet_g.

    volgens mij niet meer. heb er ook al heel lang niks meer van gehoord. normaal waren ze nogal van de updates, maar sinds al die rechtzaken verloren zijn, is het stil gebleven.

    ——

    Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

    Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

  • -sjeroens-

    Heerlijk! lekker stilstaan. Of gewoon de volle pond betalen.

    je kunt het ook van de andere kant bekijken, ik lig nu op straat in de kou om een waslijst aan apk punten weg te werken….

    waarvan ik van sommige mijn bedenkingen heb (over het nut ervan, niet over de constatering)

    J.

     

    always fun to sleep in a 101
  • piet_g.

    ja dat ken ik :P.. mijn achtertuin garage is ook niet de meest handige op dit moment. vriest je gereedschap niet vast aan je handen, dan zit je wel vastgevroren aan de onderdelen van je laro :P. maar we geven niet op ;)

    ——

    Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

    Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)