Stoelen Achter jerry can houders

  • Arnoud

    Goedendag,

    Weer ffe geleden dat ik deze site heb bezocht,,,, door omstandigheden.. Heb 2 vragen waarvan ik er een ook op FB heb gesteld ,, Wie van jullie heeft de achterbank second row uit zn 110 gehaald en deze vervangen door 2 stoelen..? En Hoe hebben jullie dit gedaan.. Graag foto's heb ook is van iemand een tekening met maat voering voorbij zien komen van een frame voor stoelen op de second row wie o wie..? 

    Vraag 2,, Wie weet of het mag europees gezien om jerrycan houders te plaatsen achter de achterdeuren bij een 110 deze zullen iets buiten mn rolkooi steken.. en of waar zou ik dit eventueel kunnen vinden in wetgeving.. ? 

    Alvast vriendelijk bedankt,

    Grrr Noudje

  • Arnoud

    Ok Bedankt zal je link is lezen..

    Mbt vraag 2 : bij auto max 20 cm uitsteken aan beide zijden, vanaf 10cm is markering verplicht. En uiteraard geen scherpe delen en let op afdekken van de spiegels. Sommige landen hanteren ook nog dat de wagen niet breder mag zijn dan de spiegels ( D ), en een maximum aan wat je in een jerrycan bij je mag hebben ( D bijv max 10L dacht ik ). Info : http://www.anwb.nl/juridisch-advies/in-het-verkeer/verkeersregels/afmetingen-van-autos-en-aanhangers