cilinders testen

  • Geert 88 SIIID

    Hallo allemaal,

    Is er iemand uit de buurt van EIndhoven die een compressiemeter heeft voor een diesel en die uit wil lenen?

    bvd

    Geert 88 serie III D

  • Rogier 88 SIII

    Hoi. Ik woon in Groningen dus kan je niet helpen maar heb wel een tip.

    Ik heb mijn diesel compressie meter bij hofstra weg (geen aandelen)

    Vervolgens een oude gloeispiraal uitgeboord en hier een bijgeleverde koppeling in gedraaid.

    Mvg Rogier

  • piet_g.

    die kit is niet duur idd.. maar paste geen van de meegeleverde hulpstukken in de verstuivers?

    ik heb bij datona gekeken en die heeft er wel eentje (wel een stuk duurder) met een hulpstuk van de juiste maat. in ieder geval voor mijn 2.5 NA

    ——

    Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

    Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

  • Rogier 88 SIII

    Ooh op mijn 2.5 td paste de set van hofstra zo in.

    Ging uit dat je een 2.25 had

    De uitgeboorde gloeispiraal voor de 2.25 hebben we draad ingetapt.

    Mvg rogier

  • piet_g.

    hmm. goed om te weten dat het op een 2.5 wel past dan. dan zou ik het set ook kunnen nemen. moet de compressie ook een keer meten.

    ——

    Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

    Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

  • Rogier 88 SIII

    De 2.5 paste in het gat van de gloeier