Onderdeur 109

  • Westfries.

    Ik ben de deuren aan het terug plaatsen bij mn serie´s3 en het lijkt wel niet te passen 

    Heb de deuren uit de UK laten komen de ouden zijn ondertussen al scheermesjes 

    Maar ze zitten te hoog of mn schanier zit te hoog op het schudbord 

    Als ik dan eindelijk de gegalvaniseerde rand op de juiste hoogte heb dan heb ik aan de bovenkant een kiet van ong 4 cm zitten 

    Is er soms verschil in s2 en s3 deuren dat ik de verkeerde heb gekregen of is het standaard Engelse maatvoering 

    Driving my landy is just a other day in ……..

  • piet_g.

    moet wel een vroege defender deur zijn dan. dus een 90 of oneten deur. want daarna hebben ze volledige deuren (geen onderdeuren) meer omdat het raam naar beneden zakt in plaats van schuift.

    heb je er foto's van hoe het nu zit of wat de verschillen zijn?

    ——

    Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

    Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

  • Westfries.

    Tis wel wat extra werk maar dat het niet past is zeker 

    Heb ondertussen de schanieren ong 3cm laten zakken en het lijkt wel iets beter

    Driving my landy is just a other day in ……..

  • piet_g.

    ik krijg van faceboek deze melding:Deze inhoud is momenteel niet beschikbaarDe door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen.

    ——

    Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

    Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

  • Westfries.

    Symon

    Verschil tussen serie 2 en 3 deuren zou alleen de bevestiging van de deurstop moeten zijn.

     

    Ja en het verschil naar de (vroege) defender deur het sleutelgat maar goed het zit na heel wat aanpassingen 

    Het is overgens wel erg stil op de prik zal wel de vakantie rust zijn 

    Driving my landy is just a other day in ……..

  • rob

    Nee Evert…..we zijn gewoon zwaar onder de indruk van jou problemen……..;) 

    Bananen zijn geel, komkommers recht
  • -sjeroens-

    ja evert, we wachten gewoon tot je het hebt opgelost met lege bierblikjes en dopjes van de rumfles!

    J.

    always fun to sleep in a 101
  • piet_g.

    haha.. om de ducttape maar even in de kast te laten liggen :P

    is het overigens nog gelukt met de deur?

    ——

    Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

    Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

  • Westfries.

    sjeroens>

    ja evert, we wachten gewoon tot je het hebt opgelost met lege bierblikjes en dopjes van de rumfles!

    J.

    Bierblikjes jaa we gaan aan de pils , maar je kan er inderdaad een mooi hitteschildje van maken 

    En die dopjes van de rum fles pasten ook precies ja 

    Het gedonder met die deur is opgelost zonder een van boven genoemde hulpmiddelen maar had zeker voet in aarde 

    Nu lijkt alleen mijn voorraam te lang dus opzoek naar een glassnijder of zo 

    Driving my landy is just a other day in ……..