turbo probleem

  • larobert

    Een probleem met de 300tdi turbo

    Na een vervanging van de turbo in scotland en lakage van olie, terug gestuurd in overleg, voor garantie, na 6 weken nog geen zicht om het probleem boven te krijgen . Ik heb wel geregeld kontact met de garage (lixtoll) over de status, maar nog geen oplossing, .Is er iemand die deze ervaring ook heeft gehad, of iemand die een goede manier van aanpak kan geven, Ik gebruik mijn laro 130 ook zakelijk en heb deze dus nodig voor mijn ondernemeing en ben nu bijna 2 maanden veder zonder antwoorden, en word een betje triest van dit verhaal

  • Bart van Dessel

    Rechtsbijstand. Iets anders kan ik niet bedenken. Zo'n probleem moet normaal binnen enkele dagen opgelost zijn. Je kunt ze wat achter de vodden aanzitten als ze actief zijn op Facebook……ik ga volgend jaar naar Wales voor paar weken maar er komt niemand aan mijn auto als ie kapot gaat, dan gaat ie maar op transport naar Nederland. Ik zorg voor een uitgebreide reis en krediet brief. Buitenlanders worden vaak gen**id in het buitenland. Ik vermoed dat je na 6 weken niet veel meer hoort.

  • larobert

    super al deze reactie's ,Het aanbod van Sjors wil graag gebruik van maken na deze week (welke woonplaats moet ik aan denken), Ga eerst morgen een pittig telefoontje plegen, en hopelijk met reseltaat, wordt vervolgd!! 

  • larobert

    Ik ben nog steed bezig met een antwoord, via lixtoll , via de mail kreeg ik nu het antwoord dat de turbo tijdens de verzeding beschadigd was , ze geven nog niet mijn de schuld, maar zijn daar nu mee bezig, Ik heb dringd verzocht dat ik deze week een antwoord wil en/of een turbo. maar ik krijg lanzaam het gevoel dat ik aan het kortste eind trek :r 

    Ik had een aanbieding van Sjors dat ik zijn turbo mogt lenen, daar zal ik nu wel graag gebruik van willen maken, heeft al lag genoeg geduurt 

  • larobert

    Hoi  Jeroen

    Wat wil je voor die turbo hebben?

  • larobert

    Kan iemand mij ook vertellen hoe ik een foto als profiel kan krijgen,ben er al mee bezig geweest maar lukt mij niet!

  • larobert

    Hoi Jeroen

    Lijkt mij ook 100 euro

    Kan jij die turbo opsturen of moet ik die halen?

    Hoor wel een reactie

  • larobert

    sjeroens

    Ik heb anders nog wel een 300tdi turbo te koop.

    In de buurt van Breda

    Jeroen

    100 euro lijkt mijn ok. kan jij deze opsturen of moet ik deze ophalen

     

  • larobert

    sjeroens

    Larobert,

    Kan allebij.

    Ik weet niet hoever je van terheijden af woont.

    Zullen het verder afhandelen via de mail?  ra349    @      hotmail.com 

    Jeroen

     

    Hoi Jeroen, ik heb je al een mailtje gestuurt, graag contact

     

  • larobert

    Hoi Jeroen

    Turbo ingebouwd en het is super, bedankt!!:D