Waar is deze Land Rover serie 1 gebleven?

  • henk kruims

    Andre uit jouw eerste prikmail begrijp ik dat hij toen al in uitmuntende staat was.

    Er is dus in 12 jaar niets veranderd, behalve de prijs misschien ?

    groetnn

    henkkr

  • xg

    Nou als dit autobedrijf schrijft volledig gerestaureerd dan leggen ze de lat wel heel erg laag.

    Ik zie de wielen in een verkeerde kleur, koplampringen in kleur, terwijl ze verchroomd horen te zijn, geen origineel kenteken, verkeerde ruitenwisser motoren, verkeerde achterlichten, bekleding van de stoelen niet in de juiste kleur, dashboard incompleet en verknoeit, verkeerde richting aanwijzer glaasjes voor.

  • André met Truckie

    Was toen ook al in geweldige staat kan ik me herinneren. Of alles 100% origineel was weet ik niet…zag er gewoon strak uit.

    Geen idee wat er in al die jaren mee is gedaan… De prijs is inderdaad omhoog gegaan :D.

  • Marc-my-Words

    Een beetje als Slot Bommelstein: Een monument tot heer Olie B Bommel het ging restaureren (vrij naar een uitspraak van Dorknoper als ik me niet vergis).

    Marc

  • forbert 90-200Tdi

    Och, leuk aan verdiend.

    Bul en Hiep

  • Boelo

    Wat mag een S1 nu eigenlijk kosten?

    Dat is natuurlijk een moeilijke vraag, dus laat ik het anders vragen, wat zou de auto in dit topic mogen kosten of is de vraagprijs een reële vraagprijs?

    Ik vraag dit omdat ik mijn sluimerende wens voor een S1 nu maar eens om wil gaan zetten in daden ;-)

  • Marijn & Simba

    Een wrak… 1500 euro ben je de man

    Voor een S1 in mint-condition wordt tussen de 15.000 en 25.000 euro gevraagd.

    Ergens er tussen in ben je voor 7.500 tot 10.000 ook wel klaar.

    Wat voor iets ambieer je? 80, 86, 88 of 107?

  • Dixo

    Ex-rijkswacht in België is misschien een optie, die staan vaak wel voor een vriendelijke prijs te koop.

    Het Belgische leger reed Minerva's, maar de Rijkswacht had een aantal gewone Serie 1's. Misschien omdat ze tussen de Minerva's geadverteerd worden, dat ze qua prijs aantrekkelijker zijn dan hier. En ach, dat Rijkswacht-blauw staat zo'n Serie 1 ook prima :)

    Foto van een fraai exemplaar van de familie Houben.

  • Boelo

    Bedankt Marijn,

    Tja, wat ambieer ik. Eigenlijk heb ik wel weer zin in een restauratieproject, anderzijds levert mijn OneTen straks misschien wel voldoende op bij verkoop zodat ik een heel behoorlijke S1 terug kan kopen.

    Alles staat of halt natuurlijk bij het aanbod en dat is niet zo groot merk ik wel.

    Er staat wel en leuke S1 v8 te koop in thé UK die ik wellicht hier terug kan bouwen naar diesel, http://www.carandclassic.co.uk/car/C449460

    Boelo

  • Boelo

    Ja prachtig!

    ik zal ook eens in Belgie gaan neuzen, bedankt.

    Boelo