Waar is deze Land Rover serie 1 gebleven?

  • André met Truckie

    Weet iemand van de prikkers waar deze series 1 uit 1957 gebleven is?

    Van oorsprong een Nederlandse wagen, volgens mij altijd pick-up geweest. Zou van een boswachter geweest zijn.

    Stond zo'n 12 jaar geleden te koop in Dronten voor een enorm bedrag…was in superstaat (behalve de electriek…).

    Ik was destijds van plan hem te kopen, maar uiteindelijk toch wat anders besloten 8-).

    Het kenteken weet ik nog, maar zet het niet gelijk op de prik…

    Het voertuig staat nog steeds bij de rwd geregistreerd en heeft sinds kort een nieuwe eigenaar.

    Ben benieuwd of het een prikker is!

    http://i662.photobucket.com/albums/uu347/sobat110/LRSeries1pic2_zps23266932.jpg

  • Dixo

    Je zou de familie Houben eens kunnen polsen. Met een origineel Nederlandse auto weten ze misschien wel waar die terecht is gekomen, of misschien zelfs bij hun in de collectie (geweest).

  • André met Truckie

    Heb al contact met fam. Houben gehad ;) , maar waar is deze truck-cab nu?

    http://i662.photobucket.com/albums/uu347/sobat110/LRSeries1pic2_zps23266932.jpg

  • Jan Willem

    Je kunt gewoon via de RDW de gegevens opvragen hoor.

    JW

  • Eric_1

    Hallo,

    Hij ziet er inderdaad goed uit.

    We hebben ook geen verdere gegevens van deze auto.

  • xg

    Leuke foto van een leuke wagen, maar ik vraag me af of het wel een originele NL wagen is.

    Waarom? omdat het voor zover ik het kan zien het stuur rechts zit, maar ik kan me vergissen.

    Het maakt me nieuwsgierig om het kenteken te weten van deze serie 1-88 inch.

  • Jup haans-klunder

    Als het een van de eerste is, kan het stuur ook nog in het midden zitten. gr. Juppe.( memories)

  • Anton (Rumble)

    Jup haans-klunder Schreef:

    ——————————————————-

    > Als het een van de eerste is, kan het stuur ook

    > nog in het midden zitten. gr. Juppe.( memories)

    (tu)

  • Albert

    Hallo Prikkers

    Mijn buurman heeft een serie,s 1 in de schuur staan ook van +/- 1957 met nederlands linnen kenteken.

    Is ook van een boswachter geweest in de buurt van de Holterberg.

  • André met Truckie

    Het is een links gestuurde series 1. Datum eerste registratie in Nederland is 12-02-1957. In april van dit jaar is hij van eigenaar gewisseld. Ben erg benieuwd of het een prikker is. Ik heb het kenteken nog op een foto staan, maar misschien vindt de huidige eigenaar het niet zo leuk als ik dat op de prik zet…