Voorbumper Discovery II

  • harro

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een 2e hands voorbumper voor mijn Discovery II (2002, met de rechthoekige mistlampen) en tot nu met erg weinig succes. De handelaren die ik tot nu toe sprak hebben net ff niks liggen.

    Omdat het langzamerhand toch wel wat lang gaat duren is het logisch alternatief is om maar een hele nieuwe voorbumper te bestellen (de auto staat al een tijdje stil, maar volgende maand wil ik er toch weer de weg mee op)

    De prijs die de gerenomeerde merk-dealers vragen voor een nieuwe bumper is niet kinderachtig, dus vandaar de vraag of iemand daar een alternatief voor weet… waar kan ik voor de beste prijs een nieuwe bumper bestellen?

    voor zover ik gezien heb liggen de prijzen in de UK in ieder geval niet veel onder het Nederlandse niveau…

    Groet,

    Harro

  • Paul Engels

    Gebruikte Disco II voorbumper is spelt in hooiberg. Budget Parts in Gouda. Goedkoop bestaat niet want ze zijn altijd duur maar als je hem bij hun besteld zit er toch een leuk prijsverschil voor je in. Tel.: 0182-698939

  • harro

    Dank voor de tip! Ik zal ze bellen, ik ben al een maand of 5 op het gemakje aan het zoeken maar ze zijn inderdaad errug dungezaaid…

    Harro

  • Rick90

    Hier staat er een te koop.

    Belachelijk veel geld voor een stuk plastic! Kun je beter een stalen bumper kopen als je dat mooi vind, nog goedkoper ook.

  • neef Henk

    Past er één van een disco 1 niet? Die ga ik eerdaags halen in GB.

    Groeten neef Henk

  • Raymond

    Wat is er aan de bumpert waarom er een nieuwe op moet is ie helemaal kaput of waar de mistlampen zitten dan zeg ik afzagen of een liet bumper erop..

  • harro

    Er is echt een hoek uit aan de linkerkant (al laten checken door een bedrijf dat kunstof last, maar die krijgen het niet voor elkaar zeggen ze)

    De vorige eigenaar is in de winter van 2009 bij -8 graden tegen een paaltje gegleden. (ze hadden er al een keer eerder een andere bumper opgezet, blijkbaar niet zulke goede chauffeurs…) Normaal zou de bumper dan hooguit barsten maar nu brak er echt een stuk uit…

    De Series I bumper zal misschien passen, alhoewel deze er toch wel behoorlijk anders uitziet, maar ook daar heb ik er maar weinig gezien… en voor de auto is orgineel natuurlijk mooier :-)

    Grtz

    Harro

  • Joost

    Ik heb nog een gebruikte Disco II bumper liggen.

    Omgeving Veghel. Niet het mooiste exemplaar maar wellicht nog bruikbaar.

    Laat maar even weten of je interesse hebt.

    Groeten,

    Joost

  • arno

    Mail je mailadres eens misschien kan ik je helpen.

    grtz Arno

  • Paul Engels

    Hier wordt er ook 1 aangeboden:

    http://www.landroverclubholland.nl/index.php/forum/6-aangeboden/793280-diverse-disco-2-2003-onderdelen