Land Rover gespot!

  • linkemink

    Op een ander forum (BMW GS club), ook een hobby van mij, is een regelmatig terugkerend item .

    Misschien is het leuk om dit onderwerp op dit forum ook in te voeren.

    Op het forum wordt dan gemeld waar en wanneer een, in dit geval, een Land Rover is gezien.

    Vaak komt dan een reactie van de gespotte Land Rover.

    Om privacy redenen worden geen kentekens genoteerd alleen type, kleur en/of overige opvallende kenmerken.

    Om te beginnen: zaterdag 26 juni 2010 omstreeks 09.45 uur A.C. de Graafweg Heerhugowaard Noord richting Alkmaar een zwarte Defender. Bestuurder zwaaide.

    Wil je je vastgelegde spot delen? mail je foto naar: LandRoverGespot.1953@twitpic.com

  • bram-rrc

    Verveel je je? denk dat je wat minder BMW GS ( en terecht :S) tegenkomt dan Land Rovers in het algemeen.

  • Jurriaan

    Kwam een bijzonder fraaie 1200GSA tegen op Britse platen. Op de A16 vanochtend =)

  • linkemink

    Nee hoor ik verveel me niet en er rijden inderdaad meer Land Rovers dan GS-en.

    Alhoewel er steeds meer BMW GS en rijden ( tis tenslotte de meest verkochte motorfiets)

    Maar om een topic te starten met stoot ik misschien RR en Disco rijders regen het zere been vandaar….

    Het is een probeersel wat op het andere forum erg populair is en misschien is er animo voor.

  • klaaskoets

    Ik heb net mijn R 65 GS verkocht omdat ik al mijn aandacht aan de 110 wilde gevenX(

  • offroadanimal

    Vanmiddag gespot:

    1x olijfgroene landrover 88 15.00u zuigerplasdreef lelystad op een parkeerterrein

    1x zwarte disco grijs kenteken om 15.02u in de berm zuigerplasdreef lelystad bij wegwerkzaamheden aan hanzelijn

    1x blauwe 110 station bij rangeerterrein NS tussen zuigerplasdreef afslag flevocentrale omg lelystad.

    1x zwarte RRS om 15.07u bij robert morris observatorium omg lelystad

    1x grijs zwarte discovery 15.18u bij wegwerkzaamheden bij nieuwe rotonde tussen Swifterband en Dronten

    1x zwarte P38 industrieterrein houtwijk dronten 15.22u

    1x Peugeot Partner met Brezan stickers om 15.23u bij brezan voor de deur.

    1x zilvergrijze New range rover om 15.30u De Noord dronten

    1x rode peugeot 306 HDI break om 15.35u bij mij in de achtertuin, ja vrouwlief was ook al thuis.

    Kudde freelanders onderweg weet niet meer hoeveel.

    Als al deze mensen een blij toeterende lichtblauwe range rover zijn tegengekomen dan was ik dat ;-)

    Sjoerd

  • Apke

    Vanmorgen kwam ik een mooie zwarte Defender 110, 5 deurs tegen. Er hing een aanhanger achter.

    De bestuurder zwaaide vrolijk naar mij.

    Hij kwam een beige 109 5 deurs tegen waarbij alle ramen open stonden.

  • Tinus 110

    Ik vind het een geweldig idee. Maak wel eens een foto van wat ik tegenkom en plaats hem dan op twitter. Krijg je vaak de leukste reacties terug in je mailbox of op je twitter-account. Is namelijk heel eenvoudig. Je schiet de foto, mailt hem naar je twitpic-account en plaatst je opmerking in het ‘onderwerp’-veld en versturen.

    heb net alvast accountje aangemaakt op twitter. : https://twitter.com/landrovergespot

    mail je foto naar LandRoverGespot.1953@twitpic.com en hij staat erop. klaar.

    @ Linkemink, prima idee!

  • Apke

    Heb je die foto echt vandaag gemaakt ??????

    Sahara zand of toch sneeuw ;-)

  • Tinus 110

    In Twente houden we het hoofd koel ;)