'de Film' is online!

  • P&O109V8+RR

    haha… je hebt gelijk, maar dat was op de dijk langs de (Zee)Schelde bij Kruibeke, bij de IJzer werd d'n Bob losgetrokken door Peter en z'n Range dus toch 2 LR's :)

    jaja niet alles is wat het lijkt in de film ;)

    gr.

    peter

    die zeker deze lente weer eens gaat kijken in het IJzergebied, 't is echt prachtig waar je woont!

  • P&O109V8+RR

    ha Floris,

    op het gebied van overstromingsrisico's zijn er veel projecten bezig, maar die zijn niet alle even zichtbaar. we hopen daar met de film een beetje verandering in te kunnen brengen. prima dat je ernaar verwijst op je website!

    de link naar de website van het project is vanaf volgende week overigens www.frameproject.eu (daar staat nu nog conferentie-info over afgelopen woensdag en donderdag, straks komt de ‘best practice manual’ die Lisa aankondigde daar te staan) en dan is die link die jij hebt aangegeven niet meer actueel.

    groet

    peter

  • Lar:-) Croft

    Het komt bijna nooit voor dat ik een engelse dame zie die mijn aandacht vast weet te houden. Tjonge wat een lekker ding :D

    Waar ging de film eigenlijk over?

    :D

    Gr Paulo

  • Lar:-) Croft

    Heb nog een keer gekeken.

    Het is een hele mooie film. Buiten de boodschap (en de presentatie) nog kano's, landrovers en paarden gespot. Heel leuk gedaan.

    Gr Paulo

  • Willem Weltevede

    hey Peter, leuke film (ik heb zeker wat met water of zo)

    groetjes

    willem