Welkom op het nieuwe Landrover.startpagina.nl forum

  • Startpagina

    Beste forumleden,

    Dinsdag 21 juli is de forum login omgeving van alle Startpagina fora overgegaan naar een nieuw loginsysteem, Sanoma account. Sindsdien hebben wij van een aantal beheerders en forumgebruikers berichten ontvangen over problemen met het inloggen. Een probleem dat zich vaker voordoet is het niet kunnen inloggen met de oude forumgegevens op het nieuwe inlogsysteem Sanoma account. We hebben dit nader onderzocht en het blijkt dat een aantal gebruikers van de fora van Startpagina niet juist zijn gemigreerd naar het nieuwe Sanoma account systeem.We kunnen hiervoor inmiddels een oplossing aanbieden, waarmee de forumgegevens en –historie (gebruikersnaam, avatar en handtekening) weer juist kunnen worden.

    Dit is uiteraard alleen mogelijk als hetzelfde e-mailadres voor het oude en het nieuwe account gebruikt is.

    Heb je problemen met inloggen? Wij helpen je graag via startpaginanetwerk.nl@sanoma.com. Om de juiste koppeling te kunnen maken, hebben we minimaal de volgende gegevens nodig:

    Oude gebruikersnaam forum

    - Geregistreerd e-mailadres account

    Zonder deze gegevens kunnen wij helaas niets aanpassen. We houden jouw gegevens voor onszelf. We kunnen niet vanuit dit topic hulp bieden, omdat we hier geen persoongegevens uit kunnen wisselen.=11.0pt Als je nog vragen of opmerkingen hebt horen we het graag. Samen willen we een goede oplossing vinden voor ieder probleem. Meldingen kunnen tot 30 september 2016 naar ons worden verstuurd. 

    Hartelijke groeten,

    Het Startpagina team

  • piet_g.

    heb idd gemerkt dat er de laatste tijd weer de nodige zaken verplicht geworden zijn op sites die tonen waar de inkomsten zitten. zoals idd die cookies die geactiveerd moeten worden om iets te zien of ook add blockers die eerst uit moeten voor je de site mag bekijken.

     

    ——

    Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)

    Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen ;)

  • GerardK

    Beste Prikkers, ik ben weer terug op het forum, al merk ik dat Safari niet alles laat zien en het wennen is aan de nieuwe layout.

    groet, Gerard

  • Cor

    Hallo allemaal,

    ik weet niet of ik het zo goed doe ?

    Ik heb een  vraag:

    heeft iemand ervaring met de remset's : DA6044 en DA6047,

    passen deze op een laro 109 series 3 diesel ex landmacht ? (1980)

    bedankt voor de snelle reacties !!

    Cor

  • Eddy

    Hallo beste liefhebbers, 

    de allerbeste wensen voor 2021!

    Ik ben op zoek naar een metalen grill voor de serie 3 , kan iemand mij daar aan helpen?

    Met vriendelijke groet,

    Eddy Voest.

  • Raf

    Ten einde Raad met mijn TD5 korte wielbasis 2004 met 300.000 km op de teller.

    Wanneer de def op temperatuur is en hij gaat van hoge toeren naar stationair draaien owv een stoplicht bv, dan draait hij stationair niet stabiel. Van hoger naar lager terug een beetje hoger en langsaam stabiliseert hij zich.

    Bij koude start draait hij stationair stabiel.

    Aan de computer gehangen geen fout meldingen.

    Verstuivers laten revisieren, ECR uitgeschakeld, nieuwe dichtingen op de blok, laten afvlakken.

    Wie heeft er een idee??

    Vriendelijke groeten

    Def Freak Raf

  • Martijn

    Beste Land Rover vriendenIk zocht ook op internet naar een mogelijkheid het trekgewicht van mijn Land Rover Defender 90 MPI (ex Carabinieri) uit 1996 te wijzigen naar hopelijk 3500 kg geremd en kwam op dit forum uit. Volgens Land Rover Nederland moet ik een COC verklaring opvragen, kosten € 160,- met het risico dat het trekgewicht veel lager uitkomt, wat natuurlijk zonde van het geld is. Wie heeft wel eens een COC verklaring opgevraagd en op welk trekgewicht komt de Land Rover Defender 90 MPI uit 1996 uit.

    Alvast zeer bedankt

    Post was bewerkt op 01-12-2021 20:16 door Martijn

  • louis

    hoi ik ben op zoek naar land rover cazorla bezitters, ik heb er onlangs ene en zou graag wat ervaringen delen

  • louis

    hoi ik ben op zoek naar land rover cazorla bezitters, ik heb er onlangs ene en zou graag wat ervaringen delen

  • louis

    hoi ik ben op zoek naar land rover cazorla bezitters, ik heb er onlangs ene en zou graag wat ervaringen delen