Welkom op het nieuwe Landrover.startpagina.nl forum

  • Berry [Land Rover]

    Beste Prikkers,

    Nadat het oude prikbord 29 maart 2002 werd opgehangen is er de afgelopen jaren door een zeer grote en actieve groep Land Rover liefhebbers een prachtige plek op internet ontstaan waar men elkaar wist te vinden om technische zaken uit te wisselen, activiteiten te organiseren en lief en leed te delen.

    Nu is het moment gekomen dat er afscheid genomen wordt van de oude prikbord software en er een nieuw beter software-matig te onderhouden forum geactiveerd wordt. De afgelopen periode is er hard door Startpagina en haar beheerders gewerkt om problemen op te lossen om zo een stabiel forum te kunnen aanbieden.

    Het forum ziet er zeker anders uit, het werkt ook anders en zal wennen worden. Er is al een lijst met nieuwe wensen maar mocht je nog iets missen laat het dan zeker weten. De komende periode zullen de wensen beoordeeld worden en op prioriteit verwerkt worden. Een belangrijke voor ons is natuurlijk de groene kleur die we terugwillen ;-)

    Een belangrijke wijziging die bijdraagt aan de constante strijd om de Startpagina forums spam-vrij te houden is het verplicht inloggen als je een bericht wilt plaatsen. Vele hebben al ‘vaste’ gebruikersnamen op het oude prikbord. Ik wil iedereen vragen om deze gebruikersnamen te respecteren en een ieder voorlopig de kans te geven om dezelfde gebruikersnaam op het nieuwe forum te kunnen aanmaken.

    Gefeliciteerd iedereen en plezier gewenst op het nieuwe forum!

    Met Land Rover groet,

    Berry

    beheerder Landrover.startpagina.nl

    Met Land Rover groet,

    Berry

    beheerder http://Landrover.startpagina.nl

  • Bart van Dessel

    Hallo hallo allemaal, bah wat wit hier, maarrrr, alles komt goed.

  • Ramon109

    Ja ik mis het groen ook wel maar we zullen er wel aan wennen, wat wel makelijk zou zijn als je kan zien dat er een reactie is op een post.

    en ik vind het ook we pretig om mijn post te bekijken voor dat ik hem plaats.

     

    Ramon

  • Berry [Land Rover]

    Hi Pike, bedankt

    Alle opmerkingen worden verzameld en met Startpagina besproken, komt goed!

     

    Met Land Rover groet,

    Berry

    beheerder http://Landrover.startpagina.nl

  • Bart van Dessel

    |||  Ik ben ook weer van de partij, gezellig

  • Rogier 88 SIII

    Hoi ik ben hier inmiddels ook aangekomen.

  • Geert 88 SIIID

    ikke3008

    Hallo beste mensen Gister in het bezit gekomen van een discovery 2 1999 Hoop op deze site veel kennis op te doen Tis nodig heb ik begrepen ;) Groeten uit Veldhoven NoordBrabant 

    Hallo Ikke,

    Namens Geert 88 Series 3 1977 diesel uit Aalst-Waalre welkom

  • Dennis (Heidi '61)

    Hallo allemaal,

    Terug van lang weggeweest. Mijn auto is een 1962 Series II. Ooit als brandweerauto (2001) geimporteerd en ik was lid van de Zeeuwrovers. Helaas is Andries ons ontvallen.

    Heidi is sinds twee jaar weer op de weg. Tijd om ook de prikpagina weer te bezoeken. 

    Dennis

  • Dennis (Heidi '61)

    Ha Gerard,

    Inmiddels op Dreischor. Ik hou je Riddertreffens in de gaten! Kom ik een keer die kant op,

  • Maikel

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Maikel, ben sinds kort in bezit van mijn tweede Landrover, een Stage One uit 1980. Ik kon het niet laten er toch weer een aan te schaffen nadat ik mijn 110 V8 had verkocht. Daarom ook weer aanwezig op dit forum, om mee te lezen en vragen te posten.

    Groet