Softtop 109 SIII gezocht

  • Adri

    Wie heeft een nieuwe softtop voor een 109 SIII? Of wie weet een adres waar ik een dergelijke softtop kan laten maken? Adri

  • E-Dr

    Informeer even bij INVERCO in Arendonk (Belgie) die kunnen er wel aankomen in verschillende kleuren en met of zonder ramen.

    website: www.inverco.be

    e-mail: info@inverco.be

  • Jan Dirk

    Ik heb een softtop voor je in prima conditie. Op te halen in Klaaswaal (ten zuiden van Rotterdam). Compleet, vaste prijs 200 euro.

  • Louis Rosendahl

    Als Gemert in Z.O. Brabant je beter uitkomt kun je bij mij ook terecht voor een softtop.Hij is niet nieuw maar wel z.g.a.n.. Compleet met het nodige ijzerwerk. Prijs is 200 euro. Louis

  • lde vangilbergen

    is hij reeds verkocht?

    Kan je mij meer specificaties geven?

    welke kleur, met of zonder zijraampjes, delen voor op deuren en voorruit…

  • Louis Rosendahl

    De softtop is nog te koop. De kleur ervan is groen en hij heeft links en rechts een zijraampje. Het gegalvaniseerde ijzerwerk is compleet, dus ook de 3 bogen, 2 deurstukken en het voorruit deel zijn erbij.

  • Jan Dirk

    De softtop die ik heb is geheel compleet. De huif is van een soort geplastificeerd zeildoek; zoiets als het grondzeil van een tent maar dan ca. viermaal zo dik. Onverwoestbaar en waterdicht. De kleur is grijsgroen en er zitten zijruiten in. Het complete frame is er ook bij.

    JD